30 de maig 2011

CiU no es pot equivocar

Si fa uns mesos vaig fer un vot de confiança i com no podria ser d’un altre forma, vaig donar el meu recolzament a l’Alfons. Vist el resultat res del que l’hi vaig dir el seu dia a canviat, es per això que hem sento legitimat per seguir pensant i dient el que l’hi vaig dir.

Ciu esta en hores baixes a Cerdanyola i no tant sols ho dic jo, son moltes les veus que demanen canvis. Es evident que ha Cerdanyola no hem fet be les coses per sortir del lloc on som, i no pas per no tenir-hi ganes, ni saber el que hem de fer, tot el contrari, sempre topem amb el mateix, la falta de voluntat per reconèixer els errors i cercar les millor solucions. Es per això que proposo obrir les portes i engegar una nova etapa a CiU Cerdanyola, una etapa que es dediqui a cercar i agrupar els 7 mil vots que varen votar a l’Artur Mas, i si per això s’ha de sortir del carrer Sant Ramon, dons ja podem buscar un nou lloc per la seu.

No podem tornar a equivocar-nos, l’oposició hores d’ara es el nostre lloc, no tenim cap necessitat o urgència política per pactar amb uns o altres, simplement hem de ser conscients de que 4 anys passen molt ràpid i decisions errònies com les que vàrem fer en un passat no molt allunyat, al final sempre passen factura, no podem tornar a ser la crossa de les esquerres, hem de llaurà el nostre propi camí.

Per últim, i vist les declaracions del nostre candidat, tant sols recordar que es molt probable que les diputacions i alcaldies importants del nostre país, les defensarem amb el vot del partit popular. Penso que ja la vàrem cagar amb el Notari, com per que a Cerdanyola, el nostre alcaldable ens porti on no toca portar-nos hores d’ara, si ell ho vol fer com un tema personal, s’equivocarà un altre cop.

CiU te que estar per damunt d’això, i si no es capaç d’estar-hi, que s’ho faci mirar.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada