26 de gen. 2011

No està tot decidit

Ahir em ves agradat poder assistir i compartir l’acte de presentació del meu candidat, l’Alfons Escoda. Ja m’ha dit que l’acta va ser espectacular, amb una gran participació, i el millor de tot, amb un bon candidat! els parlaments de nivell, van estar a l’alçada en qualitat i contingut potent. Ara falta posar fil a l’agulla, i començar a preparar les coses, que queda poc temps i molta feina.

Fa dies que penso en com donar la volta a la tendència establerta i assumida que les properes eleccions les guanyarà el Toni Morral, i el que més preocupa és com s’ha establert aquesta tendència.

La primera cosa que he fet, es analitzar com s’ha produït, perquè tenim aquesta sensació? Es certa o simplement produïda per les circumstancies del moment o millor dit del que ha passat els últims mesos. Penso que aquesta segona opció es l’encertada. L’altre anàlisis o pregunta és; Que ofereix Toni Morral? i la veritat es que no l’he trobat ni substància ni contingut, més aviat molt decorat de cara a la galeria, i el que si crec que ha funcionat, es un sistema boca-orella a la ciutat, donant-lo per guanyador, i per tant l’únic motiu que he trobat fins ara.

En aquest breu i primer anàlisis m’ha servit per treure la primera conclusió, “No està tot decidit” i una segona més important, que amb una bona estratègia, es possible platejar alternatives consistents al que fins ara sembla dat i beneit.

Per part de CiU un cop cremada l’etapa “candidat”, ara toca definir o dissenyar la campanya, persones, missatges, eslògans, sistemes, programa, etc.. tenim poc temps i molta feina. Com vaig dir al candidat i al president d’Unió, estic a la vostre disposició.

3 comentaris:

  1. Octavi, no ets serios. qué ofereix l'Alfons, un home que tant i tant has criticat.

    ResponElimina
  2. El pitjor per Cerdanyola, l'Alfons Escoda

    ResponElimina
  3. Hola anònims, preferiria poder contestar-vos personalment i saber a qui contesto, però no m'importa fer-ho, l'Alfons ja he dit i ho tornaré a dir, per mi no es el millor candidat que podria tenir Convergència i Unió. Es cert! i no m’amagaré de dir públicament que personalment en alguns moment m'ha decebut bastant. Però en primer lloc ja s'ha decidit i es el candidat de CiU per tant cap problema. En segon lloc m’ha demostrat “VALENTIA” una cosa que he trobat molt a faltar últimament en la política de la nostre ciutat, valentia per afrontar situacions adverses i la que te..., t’ho juro que es dels més advers que es pot trobar, arreglar el pati intern, que te feina, i afrontar un repte amb tots els condicionants adversos, ara veurem la capacitat de lideratge que té.

    Per part meva vist el panorama de candidats, i torno a repetir espero moviments del Toni en la línia d’oferir quelcom més que la seva pròpia aurèola. Penso que Cerdanyola te molts reptes i es hora d’afrontar-los no amb bones paraules, el que necessitem son fets, situació econòmica, model de ciutat, estructura organitzativa, personal, abocadors, túnel d’horta, instal•lacions esportives, riu sec, etc.

    Hores d’ara penso que quina diferencia hi ha entre l‘Alfons i el Toni?, cap! Per tant seran els fets, gestos, persones, eslògans, i campanya. Qui pot marcar les diferencies i per tant els resultats del 22 de maig, jo resto expectatiu, per no dir escèptic.

    ResponElimina